Ułatwienia dostępu

Światowy Dzień Ziemi w świetlicy

   Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi w świetlicy szkolnej odbyły się zajęcia mające na celu promowanie postaw ekologicznych, oraz IMG20240425075807uświadomienia dzieciom, że ziemia to nasz dom, a dbanie o nią jest naszym wspólnym obowiązkiem. W obchody tego święta włączyły się również wychowankowie naszej świetlicy. W ramach zajęć uczniowie realizowali zajęcia o charakterze edukacyjno-ekologicznym oraz wykonali pracę plastyczną „Motylowe drzewa”. Jak zawsze świetliki stanęły na wysokości zadania i wykonały wspaniałe prace, które mogliśmy uwiecznić dzięki aparatowi fotograficznemu zakupionemu w ramach Laboratoriów Przyszłości.
 IMG 20240425 WA0000 IMG 20240425 WA0007   IMG 20240425 WA0008  IMG 20240425 WA0001

Warsztaty pisankowe

IMG20240326102932Czas Świąt Wielkanocnych jest związany przede wszystkim z tradycją malowania pisanek. Dekorowanie pisanek to jedne z najpiękniejszych wspomnień związanych ze świętami wielkanocnymi. Jak co roku dzieci ze świetlicy szkolnej miały okazję uczestniczyć w warsztatach plastycznych i stworzyć papierową pisankę 3d, a przy tym wykazać się pomysłowością w ich zdobieniu. Uczestnicy wykazali się kreatywnością i aktywnością twórczą. Powstały istne pisankowe cudeńka, które uwieczniliśmy za pomocą aparatu zakupionego w ramach Laboratoriów Przyszłości.
 IMG20240325131334  IMG20240326092245  IMG20240326092249  IMG20240326092253 IMG20240326093637   IMG20240326093641

Dobrze się bawimy i zaproszenia tworzymy

22.03.2024 r. uczniowie klasy IVd w czasie lekcji tworzyli własne zaproszenia. Mieli skupić się przede wszystkim na ich treści i zawarciu wszystkich koniecznych elementów. Kreatywności nikomu nie zabrakło. Praca uczniów na lekcji została udokumentowana aparatem fotograficznym Panasonic LUMIX DC-FZ82, karta pamięci: SanDisk 256 GB.
 20240326 102126  20240322 114450  20240322 114409

Anamorfozy wielkanocne

IMG 20240320 102817Data: 19, 20 marca 2024 r.
Przedmiot i klasa: Matematyka kl. 5D i 7D
W anamorfozie świat rzeczywisty przedstawiony jest w zdeformowany sposób. Przenosząc obraz z układu współrzędnych na obraz jaja wypukłego tworzymy anamorfozę matematyczną. Uczniowie klasy 5 mieli stworzyć projekty kolorowe w układzie kartezjańskim a uczniowie klasy 7 przenieść obraz anamorficznie na jajo. Kolorowanie jaj było zadaniem zarówno dla klasy 5 jak i 7. Powstałe obrazy pokazują jak zaprojektowane płaskie wzory będą wyglądać na wypukłym jaju. To zadanie rozwija wyobraźnię i wrażliwość estetyczną, i może być inspiracją do tworzenia pięknych pisanek wielkanocnych. Prace zostały umieszczone na korytarzowej tablicy. Zadania wielkanocne znajdujące się na tablicy pod anamorfozami, to praca domowa dla chętnych dzieci z matematyki o tematyce wielkanocnej. Ewa Moskal

 IMG 20240319 092121  IMG 20240320 095045  IMG 20240320 095848 IMG 20240320 095903  IMG 20240320 100428   IMG 20240320 095104

Lektura w pudełku zamknięta - "Akademia Pana Kleksa"

 13.12.2023r. uczniowie z klas 4A i 4C wykonali  specjalne szkatułki lekturowe nawiązujące dolektury i  w ten sposób przygotowali się do IMG 20231213 0856581IMG 20231213 0857051omawiania utworu „Akademia Pana Kleksa”. W środku znalazły się przedmioty, własnoręcznie zrobione postaci i rysunki, które wiążą się z treścią lektury. Uczniowie efekty swojej pracy uwiecznili na zdjęciach.

 

Wykorzystany sprzęt:

  • karta pamięci: SanDisk 256 GB,
  • aparat fotograficzny Panasonic LUMIX DC-FZ82

Zadanie z projektu "Laboratoria przyszłości"- język polski „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa” - projekt SZAFA

11. 12. 2023r. uczniowie klasy 5b podczas omawiania lektury „Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa” wzięli udział w projekcie SZAFA. Zadaniem IMG 20240105 094329 1uczniów było zaprojektowanie i wykonanie niezwykłej szafy, która w magiczny sposób przenosiła bohaterów książki do innego świata.IMG 20240105 092410 Projekt mogli wykonać dowolnie, ograniczała ich tylko własna wyobraźnia. Uczniowie bardzo starannie podeszli do zadania. Ich prace charakteryzują się ogromną fantazją i pomysłowością. Wewnątrz szafy uczniowie umieścili ubrania, na których opisali swoje wrażenia, na drzwiach pojawiły się informacje o bohaterach, a na zewnątrz wiadomości o świecie rzeczywistym. Do zadania uczniowie podeszli z wielkim zapałem i chęcią. Ich prace zachwyciły pomysłowością i sposobem wykonania. Wszystkie szafy są wspaniałe!!! Brawo! Efekty pracy uczniów można było zobaczyć podczas wystawy prac na korytarzu szkolnym.

Klasa 5 B przygotowała projekt pod kierunkiem nauczycielki języka polskiego, pani Kamili Gwóźdź. Dokumentacja fotograficzna powstała dzięki wykorzystaniu aparatu zakupionego w ramach programu „Laboratoria przyszłości”.

 IMG 20240105 092534  IMG 20240105 091423 1 1  IMG 20240105 091646 1 IMG 20240105 091852 1  IMG 20240105 092410 1   IMG 20240105 091923 1

BIP

bip logo

Inspektor Ochrony Danych

Obraz autorstwa ibrandify na Freepik

RODO

Obraz autorstwa ibrandify na Freepik

Deklaracja Dostępności

Obraz autorstwa ibrandify na Freepik